2008. november 20., csütörtök

rosszcsont

Tegnap meglátogattak minket Ádiék.( Ádi Berkusz barátja, együtt voltam a kórházban a mamájával Eszterrel) Berke kapott ajándékba Tőlük szülinapjára playdoh gyurmát. Nagyon klassz, meg is állapítottam, hogy legalább olyan jókat fogok vele én is játszani mint a Berke:)
A két kissrác egyre aranyosabb együtt,jó nézni ahogy egyre határozottabban jutatják érvényre az akaratukat. Hol az egyik hisztizik és jön panaszkodni hol a másik. Lettit azonban nem zavarta semmi sem csak ült a kis székéban és hang nélkül nézte a "nagyokat"........
Még az is lehet, hogy egyszer az Ádi udvarolni fog neki, mert ugye az elég gyakori, hogy a báty barátja kinézi magának a hugit:)mókás lenne......

Ma reggel a következő párbeszéd zajlott le köztem és Berke között:
Berke:"mama olyan kutya vagy"
Mama: "Kutya?miért vagyok én kutya????"
Berke:mert rosszcsont vagyunk mind a ketten....."(mindezt persze mosolyogva)
Lehet, hogy ismer a gyerek?????Mindenesetre zabálnivaló volt!

Nincsenek megjegyzések: