2008. november 13., csütörtök

Minek nevezzelek???

Viszonylag hamar kiderült, hogy kislány lakik "babaházban".Nagyon boldog voltam:)Szinte a születése előtti utolsó ultrahangig megnézettem Gáborral, hogy meg van -e a cunija????Néha már megkérdőjelezte, hogy normális vagyok-e?????
Olyan hihetetlennek tűnt, hogy ilyen szerencsések vagyunk.Van egy egészséges kisfiunk, akinek lesz egy HUGIJA, akit védelmezhet, szerethet és büszke lehet majd rá.Nagyon jó érzés volt!!!!
Felvetődött a kérdés, hogy "minek nevezzelek"?
Azt hittem könnyebben fog menni a névválasztás de tévedtem.Nagyon nehéz volt.Ami nekem tetszett, az nem tetszett Balázsnak, ami pedig neki tetszett az nekem nem.Olyannyira nem jutottunk egyezségre, hogy Letti születése előtt 2 nappal még nem tudtuk, hogy mi lesz a neve.
Felmerült lehetséges névként: Borka, Boróka, Mínea, Szofi, Letti

Nincsenek megjegyzések: