2008. november 13., csütörtök

Új élet a pocakban

2007 dec 31-én kellett volna megjönnie......nem jött....:)Az igazat megvallva én nem is gondoltam, hogy terhes vagyok.Balázs javaslatára jan 2-án csináltam egy tesztet, amit még mielőtt meglett volna az eredmény a Berke kikapta a kezemből és elszaladt vele, majd kis idő elteltével visszahozta......én addig teljes nyugalomban voltam mondván "úgysem vagyok terhes".Addig hadonászott az orrom előtt vele, amíg egyszercsak észrevettem, hogy nem egy csík van rajta, hanem KETTŐ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kikaptam a kezéből és nem hittem a szememnek.......ÁLLAPOTOS VAGYOK....
Nem is mertem elhinni.......biztosra csak akkor mehetek,ha az én Vidadokim vizsgálattal alátámasztja.....ez meg is történt jan 6-án......minden rendben volt.....valóban fejlődik bennem egy új kis élet...az én kisbabám.
Ismét kezdetét vette egy csodálatos, izgalmakkal teli időszak.
Rengeteg kérdés vetődött fel bennem:
Ugye egészséges lesz???
Vajon rendben lesz minden???
Kisfiú vagy kislány????
Milyen lesz a szülés???
Meg fogom tudni szülni rendesen????
Berke mit fog hozzá szólni???
Bírni fogom a két gyereket ?????
és még sorolhatnám........





Itt már "ketten" szánkóztatjuk a Berkét.



Nagyon élvezte, óriási pelyhekben hullott a hó, felmentünk a Normafához.Jól el is fáradtunk mindannyian.















Berke az egyik téli reggelen legurult a lépcsőről és felrepedt a szeme sarka.Ezt a sebesülést is a tőle megszokott hősiességgel viselte.Szinte soha nem sírt ha elesett és megütötte magát, inkább nevetett rajta.






A jégkorongot sem lehet túl korán elkezdeni.A papa nagyon örülne, ha hokis lenne belőle:)




Nincsenek megjegyzések: