2009. március 11., szerda

Aquaworld

Mondhatni valóban egy falat nyár a télben. Kellemes meleg, sok medence és csúszda, tisztaság és kedves személyzet. Mintha nemis Magyarországon lettünk volna. A Berkének nagyon tetszett a dolog. Nonstop szaladt és nem volt egy medencében 1 percnél tovább. Félelem érzet nélkül mászott le hosszú létra lépcsőkön és ugrott bele a mély vízbe. Nem győztük követni. Valójában ha őszinte akarok lenni, akkor nem is maradt a sípcsontján bőr annyiszor elesett a nagy sietségben. Persze szokásához híven nem szólt érte, hang nélkül, férfiasan tűrte a sérüléseket. Úgy vettem észre rajta, hogy minden ott töltött percet hasznossá akar tenni, ki akarja tölteni valami aktivitással. Viszont a csúszdázás annyira nem tetszik neki, nem igazán élvezi a lecsúszást, szerintem fél tőle. Valójában ez az első dolog amitől fél. A Hugi csendes megfigyelőként volt jelen. Minden érdekelte, mindenre kívá ncsi volt, mosolygott követte a Berkuszt a szemével -nem volt könnyű dolga- élvezte a vizet is. Volt egy akvárium teli a Némóból ismert halacskákkal, volt nagy öröm amikor meglátta a Berke.

A kedvenc párbeszédünk azonban mégis a következő:

Én:Berke a mama nagyon szeret!Te szereted a mamát?

Berke:igen szeretem.

Én: mennyire?

Berke:sokáig!

Mennyire igaza van. Mennyivel jobb a SOKÁIG , mint a pillanatnyi nagyon. az ilyen gondolataitól el tudnék olvadni, és sírni tudnék örömömben. Tudom, hogy nem tudja, mit jelent amit mond, de azt is tudom, hogy véletlenek sincsenek.

Berke hihetetlen milyen dolgokra emlékezik, csak nézünk. Hónapokkal ezelőtt meséltem neki egy mesét majd egyszer előhozta és elmondta, hogy kit hogyan hívnak. Csak néztem. Az autókat is felismeri különösképpen az Audit (AJUDI), Trabantot, Suzukit, Wartburgot, Toyota Yarist és még sorolhatnám.....Ja és a Wolksvagen bogarat (Bítli) mert az is ugye az egyik kedvence.

Még mindig tombol a Verdák mánia is nála. Van, hogy órákig ülünk számítógép előtt és a youtube-on nézzük a Verdákból az autókat. Tudja szinte mindegyiknek a nevét pl:Matuka, Tőtike, Hudson doki, Ramón stb...

A napokban észrevettem , mintha féltékeny lenne a Lettire. Nem úgy mutatkozik meg nála, hogy bántja vagy rossz fej lenne vele, hanem ha becézgetem a Lettit, akkor mondja, hogy én is itt vagyok Mama. Ha azt mondom a Lettitnek, hogy Tündérke, akkor a Berke erre azonnal rávágja, hogy Ő meg Cuki. 'Ha megpuszizgatom a Letykót akkor szól, hogy Őt is puszilgassam meg.

Nincsenek megjegyzések: