2009. október 24., szombat

Berke 3 éves








3 év....hmmmm....Mennyi változás történt az életemben, életünkben ez idő alatt. Mondhatom azt is, hogy egy teljesen új, jobb, minőségibb élet kezdődött el a Berke megszületésével. Talán kicsit az én szülinapom is ez a nap, hiszen akkor váltam Anyává. Azt, hogy valójában mit is jelent ez, akkor még nem fogtam fel. Mostmár sejtem.
Berke nagyon nagy fiú lett mostanra. Amit még nem sikerült kinőnie az a hiszti. Igaz már kicsit light-osabb verziót szokott előadni, de azért még mindig van. Próbálom összeszedni az igazi jellemzőket, de ha őszinte akarok lenni, akkor rengeteget tudnék írni.
Szerintem nagyon sok dologban alkalmazkodó gyerek. Például soha nem szól bele, hogy mit vegyen fel, nem csinál belőle cirkuszt (lehet, hogy neki később alakul ki az ízlése, pedig szerintem olyan mókás amikor egy gyerek ragaszkodik valami ruhához vagy jellmezhez). Az étkezések esetében szintén igaz ez. Vannak kedvencei, mint például a tojásleves vagy a rántott husi, de mindent szívesen megeszik. Szereti az édességet is mint minden 3 éves gyerek.
Valamiféle olyan "szerelmet "érzek iránta, ami megmagyarázhatatlan, nagyon jó érzés. Imádom őt úgy ahogy van...hisztistől, mindenestől, 3 évesen!

Nincsenek megjegyzések: