2009. február 5., csütörtök

Betegen

Berke megbetegedett. Mondanom sem kell egy anyaszív ilyenkor padlót fog (legalábbis az enyém) . Annyira de annyira meg tudok ijedni....és ilyenkor jön a jól ismert csak semmi baja ne legyen érzés. Kötőhártyagyulldással kezdődött az egész majd elkezdett folyni az orra, majd éjszaka láz. Elvittem a gyerekorvoshoz ahol Berke hisztizett, mert nem akart bemenni, inkább játszott volna a váróban egy kislánnyal. Még soha nem sírt Igornál. Kicsit kellemetlen volt de láttam a gyereken, hogy nincs is túl jól. Mindenestre megkaptam az aszissztensnőtől, hogy ez szülői gyengekezűség. Ott és akkor még fel sem fogtam , hogy mit mondott de ahogy beültem a kocsiba és elindultam haza rámzúdult a felismerés, hogy az a nő engem bírált és a Balázst. Kb 2 alkalommal találkozott a Berkével és velem és azt mondta, hogy nem nevelem/neveljük jól a gyereket.........úgy éreztem magam mint egy darab sz..r. Elhittem neki hirtelen. Majd addig gondolkoztam rajta még rájöttem, hogy egy idegen véleményére nem fogok adni, egy olyanéra pedig végképp nem, aki nem is ismer minket. Nem érzem, hogy gyengén fognánk a Berkét, de egy lázas, beteg gyerek szerintem érzékenyebben reagál dolgokra, mint egy egészséges. Nem hiszem, hogy Ő volt az első, aki sírt és hisztizett abban a rendelőben. Ja és az aszissztensnő fogta le a Berkuszt, akit én is le tudok fogni ha kell. Egy szó mint 100 fusztrált a dolog,de már nagyjából túl vagyok rajta. Ő az én gyerekem, nem szeretnék belőle egy elkényeztetett majmot nevelni , de mégis úgy szeretném formálni, ahogy az én belátásom szerint a legjobb. Egyébként ma rosszabbul lett a Berke, nagyon magas volt a láza és szinte alig kelt ki az ágyból. A Lettinek is kötőhártyás lett a szeme, de Ő még nem lázas. Remélem mihamarabb megyógyulnak , mert fáj értük a szívem.

Nincsenek megjegyzések: