2008. december 19., péntek

Jézuskára várva

Berke nagyon várja a Jézuskát. Minden nap többször lerajzolja Neki, hogy mit szeretne kapni. Persze, hogy ez nem más mint egy újjabb Trabant. A hűtőre mágnessel fel van fogatva egy levél a Jézuskának, ahova fel szoktuk írni a kívánságait. Valamelyik nap mondta, hogy a Huginak babát vagy halacskát szeretné ha hozna a Jézuska. Megbeszéltük, hogy a Jézuska angyalkái feldíszítik a fát a Jézuska pedig aláteszi az ajándékokat. Kiváncsi vagyok, hogy mit fog hozzá szólni a Berke, mert tulajdonképpen ez az első olyan karácsony amire akár majd emlékezhet is.


Nagyon szeretem a Karácsonyt. Imádom a süteményillatot és a gyertyafényt, ami ilyenkor betölti a házat. A boldogságot, ami átjár, mert ajándékot adhatok, örömöt szerezhetek a szeretteimnek és, ami a legfontosabb a GYEREKEIMNEK. Épp a napokban gondolkoztam rajta, hogy szinte még azt sem fogtam fel igazán, hogy van a Berke......pedig már van Letti is. Olyan gyorsan eltelt ez a két év. Szinte semmi, viszont arra elég volt, hogy kétgyerekes családdá váljunk.

Berke tegnap szeretett volna enni Nutellát, de nem volt hozzá kanál. A következő kéréssel fordult Huncihoz: "lécci kérek egy kiskanalat!KÖszi Hunci rendes vagy!" Nagyon nevettünk!

Olyan jó dumája van, minden napra tartogat valami újjat.

1 megjegyzés:

Feith Máté írta...

Szerintem Berke te is és a szüleid is jobban járnak (anyagilag) ha nem játék Trabit kérsz a Jézuskától, hanem inkább egy igazit!