2008. december 16., kedd

CSODA

Amíg nem volt gyerekem nem tudtam mi az, hogy anyai szeretet. MAjd megszületett a Berke. Megtapasztaltam. MAjd ezek után nem tudtam elképzelni, hogyan lehet két gyereket szeretni. Most már ezt is tudom. A legnagyobb CSODA mégis az , ahogy a két gyerek viszonyul egymáshoz........elmondhatatlan az az érzés, amit akkor érzek/érzünk amikor a két gyerek egymásra nevet. A Letti szinte minden porcikájában megfeszül ha meglátja a Berkét és azonnal mosolyra húzódik a szája, sőt a Berkének kacagott először igazi hangosat! Ennél nagyobb öröm nem sok van az ember életében! Reggelente a Berke mindig simogatja a Lettit, ma reggel is megállapítottta, hogy hideg a keze. Szoktunk bújócskázni is. A Berke elbújik és a Hugi keresei meg. Ilyenkor úgy csinálok mintha a Hugi gyalogolna és kukucskálna be a tárgyak mögé, ezt a Berke nagyon élvezi, hangosan, teljes extázisban nevet.
A Berke egyik kedvenc időtöltése manapság, hogy a mosdókagyló szélén a krémeim közé parkoltatja a z autóit. Mondanom sem kell, hogy teljesen kiszorultam a dolgaimmal az új "parkolóból". Valamelyik nap közölte az új Fiat 500-al (új kedvenc bilikék színben) "oda betolatsz, nem mondom többször!!!!".................Nem is tudom ,hogy kitől hallhatta?????
A Hugi pár napja nem alszik olyan jól éjjelente, furcsa egy kicsit mert eddig átaludta már az éjszakákat. Már két éjjel arra mentem át hozzá, hogy megfordult a hasáról a hátára. Ügyes, pedig még rajta van a terpesz pelus is.

Nincsenek megjegyzések: