2008. december 25., csütörtök

Ejött a Jézuska

Izgultunk, de leginkább én, hogy vajon minden rendben lesz e???Úgy sikerül e majd az este ahogy szeretném? Úgy sikerült!!!!!
Az eredeti terv az volt, hogy Berkét elviszik Zsuzsi nagyiék megnézni a Betlehemi jászolt, de mire ideértek elaludt a nappaliban a kanapén. Papa felvitte a kiságyikójába éskezdetét vette a készülődés. Gyors fadíszítés, ami szerintem nagyon szép lett. Idén fehér és arany színben pompázik.

Mindennel időben elkészültünk, majd sorban felébredtek a gyerekek. Először a Berke. Gyorsan átöltözünk csinibe, de közben már csengetett is a Jézuska. Alig bírta kivárni , hogy begomboljam az ingét, szaladt le a lépcsőn és közben kiabált. Meglepődött a fa és a sok ajándék láttán, én pedig sírtam. Sírtam, mert örömöt okozhattam a fiamnak. A nagyik szemében is láttam megbújni a könnycseppeket. Hiába egy anyaszív már csak ilyen....
Hozott a Jézuska vonatot, naptárat, memóriajátékot, garázst, régi wvbeetle-t és sok egyéb dolgot. Csak TRABANTOT nem hozott, amit Berke nagyon sérelmezett, közölte is, hogy biztos elfogyott a Jézuska Trabija és majd máskor hoz. Lettikének is tetszett a fa a világító égőkkel és csillogó díszekkel.

















Nincsenek megjegyzések: