2009. december 26., szombat

Jézuska


Nekem már a karácsony is azt jelzi, hogy eltelt megint egy év.Sokakkal ellentétben én nagyon szeretem ezt az Ünnepet. Szeretem azt a meghittséget ami ilyenkor átjárja a lelkem. Ilyenkor mindenkit még jobban szeretek. Minden apró kis dolog olyan nagy jelentőséggel bír ilyenkor. Szeretem nézni azok arcát akik fontosak nekem. Szóval mindent szeretek, nem véletlen, hogy ez a SZERETET ÜNNEPE.




Az idei év nagy slágere a gyerekeknél egyértelműen a konyha volt. Szerintem annak örültek a legjobban, amióta hozta a Jézuska azóta folyamatosan főznek. Letykó a kis dobogóról már persze akkor ha Berke nem foglalja el helyette. Berke kapott verdákat is, a Letti meg természetesen babát.


A napjaink egyre inkább az utazás jegyében telnek.Be kell vallanom izgulok, nem kicsit hanem úgy rendesen. Mégiscsak hosszú időre elmegyünk két gyerkőccel. Az is kérdéses számomra, hogy miként viselik majd a hosszú repülőutat. Úgy gondolom a Berkusz egy kicsit jobban fogja tudni kezelni a helyzetet mint a Letti.


1 megjegyzés:

vbea írta...

Már egy pár napja ott vagytok:-) Remélem, simán ment minden... gondolok Rátok! Boldog Új Esztendőt mindannyiótoknak!