2009. szeptember 16., szerda

Letti 1 éves





1 éves lett az én/mi nagy lánykánk. Olyan hiehetetlen számomra. Eltelt 1 év,annyi minden történt ez idő alatt és mégis milyen gyorsan elrepült. Nevettünk, büfiztettünk, aggódtunk, testvérféltékenykedtünk, aludtunk hol többet hol kevesebbet. VOltunk nagyon fáradtak és nagyon enerváltak, de ugyanakkor mindig töltött az a tudat, hogy vannak gyerekeim. Az én Berkém és az én Lettim akikért érdemes élnem, felkelnem és legyűrnöm a néha kínzó fáradtságomat.






Annak idején, amikor hallgattam az akkori felnőtteket nem igazán értettem meg mit is jelent, hogy a gyerkek az elsők, a gyerkekért mindent. Mostmár tudom. Ők a MINDEN nekem.

Letti paraméterei, produktumai:

  • 76cm magas
  • 8100 gramm
  • 2és fél foga van
  • 3 hete jár egyedül
  • szavai:apa, papa, anya, aggyá, gyeje(gyere),
  • tapsol, táncol, kidobja a szemétbe a pelusát ha mondjuk neki.
  • Eszik szinte mindent, de a nagy kedvenc a görög dinnye

1 megjegyzés:

vbea írta...

Drága Dorka! Nagyon mélyen élnek bennem az egy évvel ezelőtt történtek, az azóta eltelt idő pedig még mélyebben belémvésődött. Valahol összefüggnek a dolgok. GRATULÁLOK, és hálás vagyok, amiért részei vagytok sok tekintetben. Minden napra kívánok egy kicsi boldogságot! ((()))